eens-opreis.reismee.nl

Puerto Rico

Vandaag is onze stop in San Juan, de hoofdstad van Puerto Rico. Onderweg hier naar toe hebben we aardige plens buien gehad. Omdat weom 13 uurpas zouden arriveren lag iedereen nog lekker even van de zon te genieten. Ineens is het dan bewolkt en plenst het water uit de hemel. Verderop zagen we Puerto Rico al liggen in de bewolking, gelukkig trekt de lucht hier dan net zo snel weer open als dat hij dicht trekt dus dat kwam gelukkig goed. Het binnenvaren is een mooi gezicht, dit is ook één van de mooiere Port of Call's volgens de berichten.

De vorige keer dat we hier waren deed er iemand verslag van wat we allemaal zagen bij het binnenvaren. Nu is dat niet en volgens mij was ook de voorboeg niet open. Toch wel jammer als je hier nog nooit geweest
Wij zijn naar het Fort gegaan en na een tijdje daar te hebben rond gelopen werden we toch weer overvallen door een giga plensbui, gelukkig konden we daar schuilen.
Hierna zijn we door alle kleine straatjes naar beneden gewandeld, shopjes bekeken en natuurlijk overhemden gekocht bij meneer Ralph Lauren.
Om 23 uurvertrekken we weer naar de volgende bestemming, St. Thomas.