eens-opreis.reismee.nl

Aruba naar Fort Lauderdale

Zondag waren we op Aruba, we hadden besloten om er een rustig dagje van te maken. Nou dat lukte aardig want op zondag is er behalve een paar toeristenwinkeltjes weinig open. Een beetje langs het water gewandeld, beetje internet, beetje koffie gedronken en dan kom je de dag wel door. De volgende 2 dagen waren zeedagen dus lekker de tijd om een beetje bij te kleuren op het dek. Toch was het beide dagen nog even rennen, want zo vaar je in prachtig mooi weer en het volgende moment hoor je het gepiep van een dicht schuivend zwembad dak. Dan weet je genoeg.... er is een aardige bui in aantocht. Gelukkig is het dan daarna weer snel droog. De eerste zeedag na Aruba was ook weer een gala avond, dus pakkie deftig maar weer uit de kast. Zijn lekker gaan eten in de Tamarind, het lekkere oosterse restaurant. Op de weg terug naar onze hut zien we bij ons in de gang al koffers staan. Die mensen zijn vast in de bonen, ze moeten nog een volle dag op het schip doorbrengen !

Woensdagochtend komen we in Fort Lauderdale aan waar zo'n 2300 mensen van boord gaan en ook weer zo veel nieuwe aan boord komen. Er blijven 222 mensen die net als wij de vervolg cruise ook doen.

Wij moeten ook van de boot af dus zullen proberen wifi te vinden om dit stuk te plaatsen. Om 4 uur zullen we dan weer vertrekken voor het tweede deel met als eerste weer 2 zeedagen en daarna een dag op Antigua.