eens-opreis.reismee.nl

Weer terug in Nederland

Bij deze het laatste verhaal vanaf Schiphol. Gelukkig weer gewoon vanaf de ipad ! De zeedag was 's ochtends best lekker, maar tijdens de lunch sloeg het weer om. Er kwam regen en aardig wat wind, dus weer lekker schommelen. De dag erna op half Moon Cay verliep eigenlijk hetzelfde. 's Ochtends met de tender naar het tropisch eiland lekker geslenterd langs het strand en tijdens de tender terug begint het te plensen ! Normaal gaan we echt met onze eigen tenderboten maar nu was het een open boot van het eiland, jammer maar helaas. Tot op de onderbroek zeik en zeik nat. Droogt gelukkig weer snel dus toch nog heel even op het dek gelegen.

Vanochtend konden we om 8 uur van boord om met de bus naar het vliegveld te gaan. We hebben niet zo heel veel tijd en natuurlijk zit er bij onze bus weer allemaal lastige mensen. Maar goed gelukkig op tijd op het vliegveld, even inchecken via de machine en dan kunnen we gaan. Helaas, inchecken lukt niet moeten dus naar de balie waar we bijna 3 kwartier staan omdat er iets is met ons ticket naar Amsterdam. Gelukkig net op de nipper wordt het geregeld en kunnen we met de 1e vlucht mee. De tweede vlucht , die van Detroit naar Amsterdam, heeft kennelijk een mankement. We zitten ruim 1,5 uur in het vliegtuig zonder dat we een meter vliegen. Balen dus, alweer een Delta vliegtuig wat een mankement heeft. De bagage zou ook direct doorgaan naar Amsterdam, ware het niet dat we in de track en trace van Delta zien dat er 1 koffer via Minneapolis gaat en de andere via Atlanta ! Geen koffers dus bij aankomsten dus wachten tot beide vluchten aankomen, hopelijk ronde de klok van 11 uur.

Dit was het laatste bericht van onze relaxe vakantie, bedankt voor het lezen en al jullie reactie's en misschien tot een volgend reisverhaal.

Leny en Hans

Welkom terug,in het natte en koude Nederland.
We hebben weer genoten vande mooie beschrijvingen
van jullie vakantie,we wachten maar weer af om de volgende
reis met jullie weer mee te maken.
Groetjes Leny en Hans.

Jacqueline

Bedankt voor jullie verhalen, leuk om jullie belevenissen te volgen. Nog lekker even thuis acclimatiseren.......en dan niet te hard aan het werk ? bye bye