eens-opreis.reismee.nl

Dag 2 Middlebury naar Big Oak Campground

Al vroeg wakker vanwege het tijdsverschil, dus hopelijk kunnen we al voor 6 uur bij het ontbijt aanschuiven, nou mooi niet ! Velen dachten hetzelfde maar stipt om 6 uur mocht je naar binnen veel te weinig plek en alles in no time op, wat een chaos. Je zou toch zeggen dat ze hier ervaring mee hebben als er iedere keer mensen komen voor campers. Helaas .
Gisteren een kaartje gekregen bij het inchecken dat we groep B zijn, dus redelijk snel op weg kunnen hopelijk. Net voor het vertrek worden onze namen opgenoemd en moeten naar voren, daar verteld de dame ons dat we niet zijn ingecheckt ! Nou echt wel, notabene door haar zelf! Oké dan mogen we mee. In Middlebury aangekomen staat ons de tweede verrassing te wachten.... we staan niet op lijst B ! Uiteindelijk staan we op lijst G terwijl ons kaartje echt B zegt. Gelukkig mogen we toch met mannetje B mee. Op naar onze camper, welke zal het worden.... gelukkig geen kleine, maar nee één van 9 meter ! Wat een bakbeest niet normaal. Wel veel luxer als de vorige maar wat een klepper om mee te rijden en te parkeren. Na alles gecheckt te hebben kunnen we rond de klok van 13 uur op weg naar de Walmart om onze eerste levensmiddelen in te slaan. Wat natuurlijk wel weer jammer is, is dat we onderweg alweer een uur zijn kwijt geraakt. De tijd tussen Chicago en Middlebury scheelt 1 uur.
Na de boodschappen kunnen we op weg naar de eerste campground. Het rijden met de camper is even wennen maar lukt aardig. Het weer onderweg is zonnig, maar vreselijk koud door de harde wind, ja alweer en ook met een supergrote amper heb je hier heel veel last van ?
Op de campground aangekomen moeten we van alles regelen, water vullen etc en ook nog kijke wat je moet doen als het 's nacht vriest, want dat zit er wel in hier. Uiteindelijk hebben we alles uitgepakt kunnen we slapen.
Dit verhaal lezen jullie pas later want er is hier geen WiFi. Morgen weer een nieuwe dag

Ancila Melcherts en Wim

jullie start is wel met pech gepaard! maar hopelijk loopt alles nu op rolletjes!
wat is de temperatuur nu? Jullie dachten aan heerlijk lente weer! rij voorzichtig en succes onderweg!
liefs van ons!
ik zal jullie verhalen ook aan Hennie en Richenel doorsturen!
brasa,s Ancila en Wim

Jacqueline

Goh...op dag 2 al zoveel belevenissen. Succes verder , ben benieuwd naar het vervolg? be careful !!