eens-opreis.reismee.nl

We zijn weer thuis

Het zit er weer op, we zijn weer veilig thuis aangekomen. Maar eerst nog even de laatste 2 dagen.
Dinsdagochtend nog de laatste dingen inde koffer gepropt en dan de laatste 30 km naar de verhuurder tijden. Daar wordt bekeken of er geen schade is gereden en als alles goedgekeurd is mogen we met het shuttle busje mee naar het hotel. Toen we de camper op gingen halen waren we met 2 volle bussen, nu waren wij de enige !
In het hotel hadden we een super grote kamer en konden we even alles her-organiseren in de koffer. Daarna zijn we in de buurt een stukje gaan lopen. Ik had gelezen dat ze er een stadspark in de buurt hadden met een Beer Garden. Dat was inderdaad een leuk plekje, het zonnetje deed het goed, dus nog een kleine dosis vitamine D opgeslagen.

Voor woensdagochtend hadden we de airport shuttle van 8.43 gereserveerd, dus heerlijk op het gemakkie opstaan en eten. Nou dat dachten we, maar zoals wel vaker liep dat even toch anders.
Edwin zet net de wekker van zijn telefoon uit als er een oorverdovend lawaai begint. Eerst kijk je naar de telefoon, wat is daarmee aan de hand ?? Maar al snel begrijpen we dat dit het brand alarm is, snel je kleren aan, tas met papieren mee en naar buiten. Het was een drukte van jewelste en eenmaal beneden blijf het gelukkig vals alarm te zijn. Iemand had aan een verkeerd knopje gezeten. Dus.... rustig opstaan was er even niet bij.
De vliegreizen verliepen zonder problemen en op Schiphol mocht het vliegtuig langs de A4 parkeren zodat we met de bus naar de terminal werden vervoerd. Op Schiphol of nooit meegemaakt !

Na 8 staten te hebben doorkruist, 5037 km te hebben gereden, 379 gallons (1435 liter) aan benzine te hebben getankt( gelukkig kost het daar maar €0,52 per liter en geen €1,60) , op 17 campground te hebben gestaan en weer vele ervaringen rijker is dit dan toch echt het laatste verhaal van deze vakantie.
Iedereen bedankt voor het lezen van de verhalen en het geven van reacties. Jammer genoeg was het uploaden van foto's niet altijd mogelijk dus die houden jullie te goed in het fotoboek.