eens-opreis.reismee.nl

Las Vegas

Vandaag een dag om te acclimatiseren. Vielen gisteren als een blok in slaap na zo'n vermoeiende dag, maar best lekker geslapen, beet je brak nog maar vandaag een relaxte dagje dus dat komt goed.
Allereerst maar eens naar de ontbijtlakens, zat bij de prijs in, helaas maar voor 1 overnachting. Er staat een behoorlijke rij, maar na een minuut of 19 mogen we dan toch aanschuiven voor het buffet. En wat voor buffet ! Echt grandioos, het kost even wat als je moet betalen, $60 voor 2, maar het ziet er echt lekker uit. We hebben die $60 er dan ook wel uit gegeten(ha,ha) Daarna gaan we de auto ophalen via Valet parking, je gaat naar beneden en iemand haalt heel luxe je auto op. Het is tegenwoordig wel zo dat je bij,bijna, ieder hotel moet betalen om te parkeren. Vroeger was dat niet en kon je je auto bij een ander hotel neerzetten als je dat wilde bezoeken.
Daarna op weg naar Red Rock Canyon, een park wat op een half uurtje van Las Vegas ligt. Onderweg een stop bij de Wallmart om een koelbox te kopen, handig voor onderweg om je spullen gekoeld te houden. Best wel raar om nu niet met een grote boodschappenwagen vol naar buiten te komen. Voor de camper had je tenslotte alles moeten kopen.
In Red Rock hebben we alvast een america beautifull pass kunnen kopen zodat we makkelijk alle parken in komen zonder steeds te hoeven betalen. We waren hier al een geweest maar was toch leuk om weer even een scenic drive te doen. Hierna weer terug naar het hotel en gaan we de strip op om alles weer een gade te slaan. Het blijft een knotsgekke stad.in Ceasar's Palace ons weer staan te verwonderen over de bouw van dit hotel. Als je daar binnen loopt hebben zw het plafond als wolkenlucht gemaakt, zo waan je je toch buiten en als het donkerder wordt heb je echt het idee dat het avond is terwijl het buiten nog licht is.
Na weer aardig wat gelopen te hebben eten we lekker bij de Outback en daarna lopen we nog even door de M&M store, blijft geweldig om deze winkel te zien. Daarna haken we af en gaan we ons voorbereiden op de reis van morgen.

Dominic

Hoi goed te horen van jullie, dus de reis hebben jullie goed doorstaan.
Lekker ontbijtje ben jaloers het is nu 2 uur in de nacht en behoorlijk druk dus dat ontbijtje duurt nog wel even.