eens-opreis.reismee.nl

Palm Desert

Vandaag rijden we naar Joshua Tree NP. Dit park bestaat eigenlijk uit 2 delen, de Colorado Desert het lage gedeelte waar struiken groeien en het hoger gelegen Mojave Desert. Het is hier iets koeler en vochtiger en een goede plek voor de Yoshua Trees. Bij de naam tree denk je natuurlijk aan een boom, maar de Yoshua tree is een yucca soort en ondanks dat hij er uitziet als een boom heeft YT niets met een boom te maken.

Verder zie je in het park ook bijzondere rotsen die helemaal verbrokkelt zijn en een grote vlakte met de cholla cactus. Een akelig stekelig ding die zijn stekels direct in je huid boort op het moment dat je hem aanraakt. Pijnlijk en moeilijk te verwijderen.
We lopen een 3 tal trails en zijn dan toch weer aardig wat uurtjes onder de pannen geweest.

Morgen vetrekken we naar Las Vegas voor 2 overnachtingen en daarna stappen we weer op het vliegtuig naar Nederland. Van daar uit zal het laatste verslag komen.

Anja en Dominic.

Die reis is weer voorbij gevlogen. We hebben genoten van de verhalen.
Goede terug reis maar eerst nog een paar dagen genieten en ja vakantie terug verdienen in Vegas.

Leny en Hans

Alvast bedankt voor jullie mooie reisverslagen,we hebben met jullie mee gereisd,dat was wel een stuk goedkoper hihi,verder wensen wij jullie alvast een goede terug reis.gr.Leny en Hans

Jacqueline

Veel plezier nog de laatste daagjes en goede ✈ terug naar Nederland. Erg leuk om jullie belevenissen te volgen.??

Merceline

Dankjewel, voor het delen van je belevenissen .
Ik vond het heel indrukwekkend en leefde met jullie mee.
Als ik het goed heb, reizen jullie terug naar huis.
Goede terug reis! ?