eens-opreis.reismee.nl

Weer thuis

Zoals beloofd hier het laatste verslag van deze reis.

Woensdagochtend vertrekken we uit Palm Desert voor onze tocht naar Las Vegas. We hebben nog wel even ruzie met Tommie Tommie, volgens Google doen we er 4 uur over en volgens Tommie 5 uur, waar gaat het fout? Nou moet ik zeggen dat Tommie ons deze reis wel eens vaker heeft doen verbazen, maar een uur langer ? Nee dat pikken we echt niet. Een keer op de Highway gaf Tommie de opdracht de afrit rechts te nemen en direct daarna links te gaan. Oké dat doe je dan, maar dan blijkt dat je gewoon weer terug komt op de snelweg ! En dat hield hij 5 x vol ! Vertrouwen in Tommie is dan wel een beetje weg, dat begrijp je. Maar goed, wij op weg en uiteindelijk heeft Tommie het opgegeven en duurde het toch 4 uur eer we in las Vegas aankwamen. We checken in en staan weer midden tussen de gokkasten en de herrie, wat een verademing waren de afgelopen weken.

Donderdag houden we het rustig, tenminste dat was het plan. Een beetje over de strip lopen en hotels bekijken, maar omdat we aan het einde van de strip zitten is het toch een aardig stukje lopen en uiteindelijk worden het 16 kilometertjes die we lopend afleggen. Toch niet echt rustig eigenlijk.

Vrijdag om 7.30 vertrekken we naar de Hertz om de auto in te leveren, alles verloopt vlot en om 8.30 zijn we ingecheckt en al op het vliegveld. Om 10.15 gaat de eerste vlucht naar Houston, ook daar geen probleem. De vlucht komt eerder aan zodat we 2 uur overstaptijd hebben zodat we even kunnen eten. Ook de volgende vlucht verloopt zonder problemen, we landen zelfs bijna een uur eerder ! Waarschijnlijk de orkaan die in ons voordeel werkte (hi hi)

Na een heerlijke gevarieerde vakantie zijn we weer thuis en na 12 uur geslapen te hebben proberen we te acclimatiseren en ons voor te bereiden op de maandag waar om 5.30 de wekker weer gaat. Wij willen iedereen bedanken voor het lezen van onze verhalen en het geven van reacties via de weblog, app, mail of wat dan ook. Wij vonden het gezellig om jullie mee te nemen al was het soms best krapjes in de auto met al die meereizigers, misschien volgende keer toch maar weer een grote camper (ha ha).
Tot de volgende reis !

Irene Vos

Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat jullie zo'n mooie vakantie hebben gehad. We zien elkaar gauw en zijn benieuwd naar jullie persoonlijke verhalen. Nogmaals dank voor het delen van alle leuke verhalen en mooie foto's. Tot gauw!

WR

Jammer dat jullie weer in een andere tijdzone zitten? Succes met acclimatiseren!

Miranda

Leuke reis! Misschien toch ook maar eens over na denken ;);)

Merceline

Oost West thuis best, toch???
En.... Heelhuids.
Dankjewel Syl. Ik heb ook vanuit mijn bank, genoten van jullie avonturen.
??