eens-opreis.reismee.nl

Weer thuis !

Ja hoor het is gelukt om weer thuis te komen, een dag later dan gepland, maar wij zijn er.

We zijn 40 minuten later vertrokken uit Houston, nu wachtte het vliegtuig dus wel op mensen die nog kwamen, beetje jammer, maar fijn voor deze mensen. Omdat je omgeboekt bent heb je ook geen keuze meer in stoelen maar gelukkig zaten we wel bij elkaar. Dan is het verstand op 0 en blik op oneindig en de bijna 9 uur uitzitten. De landing was redelijk turbulent vanwege de wind, en het blijkt dat er 200 vluchten zijn geannuleerd. Het had dus nog erger gekund(haha)

Maar na 20 campgrounds, 1375 liter benzine, 5730 kilometers en 8 staten hebben we onze vakantie er op zitten. We kunnen terug kijken op hele mooie dingen en ook hebben we ontzettend geboft met het weer. Doordat we bijna 3 weken eerder vertrokken dan vorig jaar was wel de angst voor slecht weer, maar uiteindelijk was dit de perfecte periode.

Door goed chauffeurs werk zijn we de 5730 kilometers zonder schade doorgekomen en hebben we veel herinneringen kunnen maken.

Iedereen bedankt voor het meereizen en de reacties. Tot de volgende keer !

Leny

Fijn dat jullie weer op Nederlandse bodem zijn geland,nogmaals hartelijk bedankt voor het mogen meereizen, ik heb op afstand toch genoten van deze mooie vakantie.
Het zal wel even wennen zijn zonder jullie mooie verhalen,maar misschien tot de volgende keer.Groetjes Leny ????

Anja en Dominic

Welkom thuis.

Petra

Hè hè ik ben bij met lezen. De volgende reis ga ik jullie weer dagelijks of in ieder geval vaker volgen. Das leuker!
Klinkt als een leuke reis met wisselend weer, maar ook regelmatig de zon. Heerlijk hoor!
Wat een gevaarlijke koelkast ? en wat een stress met het slaapcompartiment.
Niet mee mogen met jullie vliegtuig, das heeeel vervelend ja.

Jullie kunnen terugkijken op een mooie reis ??, op naar het volgende avontuur.
Leuk dat jullie herkend worden! ?
(BN-ers light)

Kunnen jullie trouwens een soort hulplijn bellen als je echt niet verder kunt met de camper ?