eens-opreis.reismee.nl

Dag 11 Las Vegas - Bakersfield

Vandaag op weg naar Bakersfield, 453 km en 4 uur en 20 min. Met nieuwe auto vertrekken we eerst naar een Outlet om een beetje rond te neuzen, daarna vervolgen we onze weg.

Onderweg staat niets gepland en de reis gaat alleen over snelwegen dus uitkijkpunten hebben we ook niet. Het is even doorbijten om van plek A naar B te komen vandaag.
Halverwege komen we een leuk eettentje tegen " Peggy Sue's diner". Een uit de jaren 50 eettentje geheel in stijl ingericht. Lekkere lunch gebruikt , een Tina Turner tuna sandwich en een Richard Nixon turkey sandwich. Daarna weer verder voor de laatste 225 km.

Rond 17.30 komen we in ons motel Days Inn ziet er weer goed uit en ontbijt is weer inclusief. Dat scheelt altijd weer zoeken 's ochtends.

Zaten we vanmiddag nog in een jaren 50 tentje te eten, nu belanden we bij Coconut Joe's Beachbar.
Een echte strandbar met muziek van de beachboy's en andere giganten uit die tijd. Ze serveren hier de beste fish en chips van Californië schijnt het. We hebben het getest en inderdaad, het is reuze lekker.

De nieuwe auto was toch wel even wennen vandaag en ook de temp. was weer tegen de 40 graden. Tot het moment dat we in June Lake zijn blijven de temperaturen zo hoog. Ach we denken maar zo.. Kunnen we vast wennen aan Death Valley, daar is het 46 graden.

We gaan de reis voor morgen even doornemen dus hier blijft het bij voor vandaag.