eens-opreis.reismee.nl

De reis gaat beginnen!

Deze keer maken we weer de oversteek naar Amerika. We gaan eerst 7 dagen met de auto door Florida trekken. Daarna stappen we voor 2 weekjes op de ms Eurodam om te gaan cruisen in de Carribean.

Een grappige bijkomstigheid is dat Ingrid, mijn nicht, en haar vriendin de 2e week ook op de Eurodam zullen inschepen.
We zullen proberen om weer verhalen te maken zodat jullie op de hoogte blijven van wat we doen????
Ter info : Op de plekken in VS waar wij naar toe gaan is het 6 uur vroeger dan in Nederland. Dus als wij nog lopen te feesten liggen jullie al lang in je bedje ????????
Om 4 uur gaat de wakker en na een verkwikkende douche gaan we tegen 5 uur op pad. Het is gelukkig niet druk op de weg dus dit gedeelte van de reis verloopt soepel.
Omdat het online inchecken thuis, net als in het voorjaar, niet lukte moeten we naar de balie op Schiphol. Gelukkig ging het inchecken daar wel ???? door de douane en dan wachten tot we weer bestookt worden met allerlei vragen over je bagage voor we het vliegtuig in mogen.
We vertrekken ietsje later maar dat mag geen naam hebben. Na een vluchten 9 uur komen we aan in Atlanta, onze overstapplaats. Ook daar gaat alles voorspoedig en na een lekker wrap gyros stappen we in het volgende vliegtuig. Daarna auto ophalen, een rode Dodge Journey, en naar het Best Western Hotel. Het is al met al toch een slopend dagje.
Hopelijk zijn we na een nachtje goede slaap weer uitgerust om op pad te gaan. Voor ons is het nu welterusten terwijl jullie al bijna opstaan.
Tot morgen!

Corine

Hoi hoi
Ik wens jullie een heel fijne vakantie toe! Geniet ervan!

Anja en Dominic

Zeg maak er een mooie reis van heel veel plezier.

gr Anja en Dominic.