eens-opreis.reismee.nl

Acclimatiseren

Vandaag een dag om te acclimatiseren. Hopelijk wordt de temperatuur beter als gisteravond. Ook hier is het weer van slag, alleen is het hier in tegenstelling tot bij ons, kouder dan normaal.

Gelukkig komt het zonnetje wel door maar waait het behoorlijk hard. Uiteindelijk valt het wel mee en worden de vooruitzichten steeds beter.
Vandaag naar Sawgrass Mill gereden, de grootste outlet van de USA ( meer dan 350 shops en ze gaan nog verder bouwen) Natuurlijk weer de Nike store onveilig gemaakt en voor de zekerheid maar een dun truitje gekocht. Je weet maar nooit of ze het weer hier net zo kunnen voorspellen als in Nederland.
Verder weer lekker gegeten in een food court en daarna nog even naar de Galleria in Fort Lauderdale. Hier hebben ze een Apple store en daar moet natuurlijk naar de I- phone 6 gekeken worden. Helaas is hij niet op voorraad, jammer hoor ( ha ha ) .
Daarna giga in de file gestaan omdat de 4 daagse bootshow was afgelopen. Gelijk maar doorgereden naar onze Gilbert's burger tent. Ze hebben hier de lekkerste burgers en de eigenaresse heeft nog steeds tijd voor een praatje met je.
Nu is het tijd om de reis van morgen voor te bereiden. Daar lezen jullie later over.
Tot dan.
Iedereen die een reactie gegeven heeft en ons een fijne vakantie wensen, bedankt daar voor. Het blijkt leuk om te weten dat mensen je volgen.

Ancila Melcherts

Hebben jullie wel winter kleding meegenomen? In de states is kleding niet zo duur! Help zo'n nike shop! Let wel als je weer in NL aankomt, dat je alle gekochte nike aantrekt!
En niet te veel burgers hรจ!
Warme groeten! Hoe veel graden is het bij jullie?
Misschien op de terugweg de I phone 6! Zal het niet aan Wim zeggen????