eens-opreis.reismee.nl

Naples=>Fort Myers

Vandaag brengen we een bezoekje aan de botanische tuin van Naples. Deze tuin is pas weer open na een renovatie van een half jaar. Het geheel bestaat uit meerdere tuinen, Brazilian, Asian, Caribbean, Florida en niet te vergeten Children's garden met een leuke vlindertuin. Ook was er een leuke trail langs het meer. Al met al veel mooie dingen gezien waaronder de prachtige grote Braziliaans waterlelie. Je weet wel, op foto's zit er soms een kind op, zo groot zijn de bladeren.

Daarna zijn we doorgereden naar Downtown Naples. Het historische gedeelte van Naples. Hier staan mooie gebouwen en er zijn prachtige hele, hele dure winkels. Ook nog even over de Pier gelopen waar het vol staat met mannen en vrouwen die onder het toeziend oog van vele pelikanen aan het vissen zijn.
Vele toeristen vinden de Pier bijzonder, maar ja als je de Pier van Scheveningen kent is het niet zo bijzonder.(ha,ha)
Hierna was het plan om een beetje bijtijds in het volgende hotel aan te komen, maar helaas dachten daar 2 automobilisten op de E 75 anders over. We hebben er ruim een uur in de file gestaan en kwam dus al met al niet vroeger in ons hotel aan.
Onderweg zagen we al wel een Outback- steakhouse en daar hebben we dan ook lekker gegeten.
Morgen is het Fort Myers bekijken en dan op weg naar Tampa. Het weer was vandaag prima, 's ochtends prachtige blauwe lucht en in de middag kwam de bewolking ,maar prima temperatuur van 28 graden.
Hopelijk morgen weer zo'n dagje.
*Dominic en Anja.... Bedankt voor het duimen, het heeft geholpen
*Ancila...ook in Naples IPhone 6 uitverkocht! Alle Nike shirts aan, dan wordt het een Michellin mannetje (ha ha)

Hans en Leny Hoek

we kijken elke dag uit naar jullie reisverslag en genieten met jullie mee,nog heel veel reisplezier toegewenst,
groetjes Leny en Hans

Jacqueline