eens-opreis.reismee.nl

Titusville => Fort Lauderdale

Vandaag de laatste etappe van ons rondreisje door Florida. We proberen nog een glimp op te vangen van het lanceerplatform op Cape Canaveral, maar alles is hermetisch afgesloten dus zien wij alleen het stadje.

Cape Canaveral is ook de thuishaven van de cruise schepen van Disney. Via allerlei grappige kustplaatsjes zakken we af naar het zuiden. De weersvoorspellingen waren onzeker, maar de temperatuur is vandaag 28 graden dus best lekker. Laat het maar zo blijven vandaag.
Tussen de middag een lekkere lunch genoten bij Applebees, een keten waar we nog niet geweest waren.Op drie kwart van de tocht komen we door West Palm Beach, een plek die bekend staat om zijn prachtige stranden. Door de stad rijdend kom je tot de conclusie dat hier niet echt de allerarmste mensen van de VS wonen.
Om 1/2 4 zijn we in het hotel, even inchecken, shuttlebus voormorgenochtendregelen koffers naar de kamer brengen en dan de auto terug brengen naar het verhuur bedrijf
op het vliegveld.
Hiermee is een einde gekomen aan het eerste deel van onze trip. In totaal 1275 km gereden, een schijntje vergeleken bij de overige keer. Mooie en leuke dingen gezien en genoten van het weer wat toch best lekker was.
Voor de laatste keer gaan we iets te eten op zoeken en dit keer wordt het Friday's ook een bekende keten in de VS. Het valt op dat in ieder restaurant waar we geweest zijn het hartstikke druk is en we kunnen ons niet aan de indruk onttrekken dat Amerikanen zelden zelf koken.(behalve BBQ)
Morgen stappen we op de ms Eurodam en gaan we ook weer naar verschillende plekken. Of het lukt om een verhaal te maken hangt af van de internet mogelijkheden. Mocht het zo zijn dat er een dag geen verhaal is...... Geen zorg, de boot zal heus niet vergaan (ha,ha)
De eerste dag is naar een onbewoond eiland en daarna een volle dag op zee dus daar is sowieso niet veel te melden.
Mocht je ons willen blijven volgen dan mag dat gerust, ben je de verhalen zat mag je je gerust afmelden voor de mail hoor ! ( we zijn niet boos )..... ( wel verdrietig ha ha)

Ancila melcherts

Geweldige tocht! En nu lekker verwennen op de boot!
Goede vaart! Lieve groeten van ons!

Leny

heel veel vaarplezier heerlijk genieten van luxe oop de boot