eens-opreis.reismee.nl

We zijn weer thuis !

Maandagochtend zijn we weer op Nederlandse bodem aangeland. Zo'n vlucht is altijd weer een hele onderneming. De eerste vlucht zouden we heel veel turbulentie krijgen volgens de piloot, er werd dus ook niets te drinken aangeboden, maar na 1,5 uur zijn we geland met weinig turbulentie. Nou ja op de landing na dan. Je kent misschien het gevoel dat je denkt dat je nog een traptrede naar beneden moet nemen, maar er dan toch plots blijkt te zijn. Op deze manier zette de piloot ook zijn vliegtuig neer. Pfffff. De tweede vlucht was bomvol en we hebben nog nooit zo vies eten gehad. Het moest Beef Stroganoff zijn, maar volgens ons ziet en smaakt dat heel anders. Waar het wel op leek ?.... De details zal ik jullie besparen.

Uiteindelijk geland op Schiphol waarna we op P3 nog een onaangename verrassing kregen. De auto gaf totaal geen teken van leven ! Dan maar even de garage gebeld en na een half uurtje kwam er iemand uit de buurt die het probleem verholpen heeft.

Nu begint het "normale" leven weer. Werken, verzinnen wat je wilt eten, boodschappen doen, was doen etc pfffffffffffff. Maar weer snel een volgende vakantie uitzoeken.

Iedereen bedankt voor het lezen en het geven van reacties. Vanaf nu laten we jullie weer even met rust.

groetjes Edwin en Sylvia

Dirk