eens-opreis.reismee.nl

We gaan weer op reis !

Deze keer geen all inclusive hotel, geen cruise boot met alle luxe, geen mooie rode auto en simpele motelletjes onderweg maar......... een camper ! We nemen ons "huis" overal mee naar toe. We hebben een zogeheten "wegbreng camper" Dit zijn nieuwe campers net uit de fabriek die naar een andere plek gebracht moeten worden. Je hebt daar dan een bepaald aantal dagen voor en de route mag je zelf bepalen. Je bent dus eigenlijk een soort testrijder.

Onze keuze is gevallen op een kleine camper die we gaan ophalen in Toronto en wegbrengen in Vancouver. De camper hebben we 20 dagen tot onze beschikking. Na alle voorbereidingen zijn we er nu klaar voor.

We hebben een basis route uitgestippeld om een beetje een leidraad te hebben wat we willen zien, het voordeel met een camper is dat je kunt gaan en staan waar je wilt. We zien over 3 weken dus wel of onze "basis" ook onze werkelijke route is geworden. Onze route is ook afhankelijk van de weersomstandigheden want sommige gebieden liggen op grote hoogte en kunnen wegen misschien nog niet toegankelijk zijn door sneeuwval. Ondanks dat ons start- en eind punt in Canada liggen zal de route door Amerika lopen. Nadat we de camper opgehaald hebben ( wat soms lang kan duren) zal de eerste stop de Niagara Falls zijn. Daarna zullen we dwars door het land reizen met als doel beren te spotten in Yellowstone National Park ????

Indien mogelijk houden we jullie weer op de hoogte van onze belevenissen. (mocht je ons niet willen volgen, meldt je dan af voor de mailing) Wil je iets melden wat niet geschikt is voor de weblog, dan kan dat gewoon via het bekende mailadres.

leny en hans

heel veel succes met jullie reis,lekker genieten en een nieuwe ervaring opdoen met jullie camper.we zullen jullie volgen,

groetjes Leny en Hans

Dirk

Leuk joh. Geniet er van.

Jacqueline

Hahahahahahahaha, via deze weblog durf ik jullie wel een hele fijne reis toe te wensen.
Van de "basis" afwijken is leuk hoor maar keep it safe !
De rest doe ik dan maar via de app:))

groetjes !!

Dominic en Anja

Hoi Edwin en Sylvia,
We wensen jullie een hele fijne vakantie.

ancila en Wim

Ha die Edwin en Sylvia,
Ja jullie zijn inderdaad zeer ondernemend geworden!
Sorry dat ik nu pas reageer, maar wij hebben van alles en nog wat meegemaakt!
Onze kamers in het huis stond 15 cm water in omdat de sluiswachter (dronken) de kleppen niet had gesloten! Onze hele buurt kreeg zeewater binnen incl.modder. Genieten jullie maar heerlijk! Take care!
Ancila

Sylvia

Hoi Ancila en Wim,
Ik neem aan dat de sluiswachter is ontslagen. Een nieuw baantje voor Ed ipv mierenwachter ?