De eerste 3600 mile zijn afgelegd

We zijn op weg ! Eerst met de auto naar Schiphol, dan vliegen naar Londen Heathrow, 3 uur wachten en dan in 7,5 uur naar Toronto.

De 3 uur op Heathrow vonden we een beetje lang, maar tjonge jonge wat een vliegveld is dat. Hier op Schiphol kun je van terminal naar terminal lopen,maar daar moet je met een bus vervoerd worden. Voor een overstap op dit vliegveld, van terminal 5 naar terminal 2, moet je 1,5 uur rekenen ! Gaat nog leuk worden op de terugweg, dan hebben we inderdaad maar 1,5 uur om over te stappen.

Gelukkig hadden we nu nog tijd over en konden we nog even een wrap nuttigen voor we met Air Canada gingen vliegen. Deze reis verliep voorspoedig en kwamen dan ook netjes op tijd aan,17.40 lokale tijd. Menigeen van jullie zal dan al misschien in zijn/haar warme bedje hebben gelegen, het is in Canada 6 uur vroegen dan in Nederland.

Aan de overkant van het hotel zat gelukkig een Subway waar we even een broodje gegeten hebben en dan wordt het bedtijd.