eens-opreis.reismee.nl

Van Niagara Falls naar Geneva

Vandaag steken we de grens over naar de USA. De overgang is vlakbij en nu maar hopen dat het niet druk is. Inderdaad er is één auto voor ons. Spiegels inklappen ! anders rij je ze eraf bij het poortje. Na een aantal vragen dachten we te mogen doorrijden, maar helaas. We moesten uitstappen en met een briefje naar de tweede verdieping. Ja die Hollanders zijn niet te vertrouwen ????????

Een uiterst aardige douane beambte( ja ze bestaan echt daar ! ) kwam ons halen en na weer een aantal vragen en $12 betaald te hebben mochten we gaan. Camper hoefde gelukkig niet binnenste buiten gekeerd te worden.

Daarna is het zaak dat we een Wallmart opzoeken om verschillende dingen te kopen. Die winkels zijn altijd vreselijk groot en je kijkt je ogen uit. Uiteindelijk kunnen we op weg naar Geneva waar onze campingplaats is.

De reis, 300 km, is toch wel afzien. Met behoorlijke plensbuien en harde wind behoorlijk is het lastig rijden. Tegen de klok van 6 arriveren we in het park, prachtige groene omgeving met als enige kanttekening dat het daar heel de dag gegoten had en alle plekken zeiknat waren. We mochten zelf een enigszins droog plekje uitzoeken, en dat is gelukt.

Morgen wordt een hele zware dag, om op onze plek te komen moeten we bijna 600 km afleggen. We zullen zien of we dit halen, onderweg is er vrij weinig te zien dus dit is één van de laatste dagen waarin we km moesten vreten.

ancila en Wim

600 km !!! wat een afstand!
Rij je ook Sylvia?
Zorg dat je voldoende rust neemt omdat het een vrij saaie route is!
lieve groet uit regenachtig Leonsberg!