eens-opreis.reismee.nl

Kilometers vreten !

Vandaag een hele pittige dag voor de boeg. Een afstand van ongeveer 600 km staat er op het programma. Dit wisten we van te voren,de eerste dagen tot voorbij Chicago zouden we kilometers moetend maken. Normaal gesproken niet iets waar we wakker van liggen, maar de harde wind blijft ons onderweg parten spelen. We moeten regelmatig stoppen om de armen van Ed even rust te gunnen. De wegen zijn hier ook vreselijk slecht en in combinatie met de wind is dat een aanslag op je stuurkunsten.

Het voordeel wat we onderweg nog wel hebben is het feit dat de staat Illinois de klok een uur vroeger staat. Zo komende toch nog rond de klok van 5 uur aan op het Indiana Dunes State Park. Een mooi groen park gelegen aan Lake Michigan.

We kunnen dan ook nog even genieten van het strand en het prachtige meer met op de achtergrond de stad Chicago.

Met het rondje lopen over de camping keken we onze ogen uit wat de Amerikanen voor Campers hebben. Ongelofelijk ! Er was er zelf één met een reuze flatscreen tv !

De temperatuur gaat de komende nacht en dagen flink zakken. Door één of andere tyfoon aan de andere kant van de wereld komen we hier met een koude front te zitten voor een paar dagen.

We zullen gaan voelen hoe koud het gaat worden. Morgen op weg naar Kalona,een stadje waar de Amish people wonen.

ancila en Wim

Succes! Hebben jullie warme sokken bij je!
Ben blij dat jullie veilig aangekomen zijn! En nu zeker een paar dagen echt genieten en relaxen!
xx xx

Irene Vos

Hoi familie, Fijn om jullie verhaal weer te lezen. We lesen het allebei erg trouw. Altijd leuk om een rondje over de camping te maken en te kijken naar wat andere mesne meenemen en hoe andere mensen bepaalde dingen doen. Ik hoop dat het weer ook een beetje gaat veranderen want een zonnetje erbij doet vaak wonderen. veel plezier nog verder daar en we wachten jullie volgende verslag af. Ohja, nog voor ik het vergeet (want ik weet dat jullie ook altijd het songfestival volgde) ons TRijn heeft het niet gehaald, helaas. Kennelijk wordt vals zingen beter gewaardeerd als mooi zingen!

Irene Vos

Sorry voor de schrijffouten. Haastige spoed....

Jacqueline

Maar je kan het hoor Edwin !! Je hebt goed getrainde volleybal-armen .....:)) have fun. byebye

Sylvia

Hoi Irene,
Had ze toch die laag uitgesneden jurk maar aan moeten doen :-)

Sylvia

Hoi Ancila en Wim,
Ja warme sokken en warme truien :-)