eens-opreis.reismee.nl

Van Chesterton naar Kalona

Nou koud is het inderdaad geworden ! Brr , de wind waait ook nog steeds stevig. Het is dus lange broek en trui aan vandaag. Nadat we nog even de tank met water hebben gevuld kunnen we op weg gaan. Onderweg moeten we ook nog onze koelkast vullen, dus weer een stopje bij de Walmart, en ook de camper heeft weer trek in een slok benzine. Dit is de derde dag op rij dat we moeten tanken dus dat slurp aardig( 1:5,5) maar ja, zonder benzine kom je niet ver.

Onderweg gaat het zonnetje schijnen en ziet het er allemaal weer mooi uit. Als we in Kalona aankomen is het stadje uitgestorven. Alles schijnt om 5 uur dicht te zijn en de Amish people zitten op een veemarkt. We zien nog wel een vrouwtje rijden in een zwarte koets en ook de dame zelf is in stemmig zwart gekleed. Jammer dat we er niet meer hebben kunnen spotten want je springt niet zo maar de auto uit om haar te fotograferen. In andere taten van de USA komen zij in grotere getalen voor, dus meer kans om ze te ontmoeten. Helaas, volgende keer beter.

We hebben weer een campground gevonden aan een leuk watertje. Het is gelukkig niet druk dus op de bonnefooi ergens naar toe rijden lukt nog steeds. De temperatuur zakt behoorlijk.

Morgen gaan we op weg naar Clear Lake. Ze geven een regenachtige dag op dus dat is balen.