eens-opreis.reismee.nl

Van Clear Lake naar Mitchell

Nadat het gisteren een prachtige rustige avond zonder wind en zelfs nog even een zonnetje,was het vannacht afzien. Vanochtend was het 8 graden in de camper, dus snel douchen en wegwezen. Hopelijk de zon opzoeken. Het zonnetje komt inderdaad maar door de wind is het nog steeds ijzig koud. We gaan op weg naar Brandon, een plaatsje net voor Sioux Falls. Onderweg is er niet al te veel te beleven, behalve dan even appen met iemand die in d'r up op een camping zit :-)

Omdat we vroeg vertrokken zijn van de kou, ieder nadeel heeft zijn voordeel, zijn we dan ook al lekker opgeschoten en kunnen Sioux Falls bezoeken wat eigenlijk voor morgen op de planning stond.

Sioux Falls is een park bijna in de stad met een mooie waterval. De Amerikanen hebben er weer een prachtig park van gemaakt. Het zijn niet de Niagara Falls, maar toch heel leuk om te zien.

Na heerlijk te hebben rondgeslenterd besluiten we nog een stukje verder te rijden en zo komen we niet in Brandon uit om te overnachten maar in Mitchell.

We krijgen een lekker plekje en slepen het bankje direct in de zo'n. Onder het genot van een frappucino mocca van de Starbucks is het heerlijk toeven.

Iedereen die reageert op verhalen en foto's hartstikke bedankt. Het is leuk om reactie te krijgen. Oom's en tante's die weer uit het ziekenhuis zijn ontslagen wensen we heel veel beterschap. Ik heb begrepen dat er mensen zijn die een vishaak in hun voet laten plaatsen om makkelijk te kunnen vissen :-) er zijn andere manieren zou mijn neef zeggen!

Morgen gaan we weer verder op pad, eens kijken wat dat weer gaat brengen.