eens-opreis.reismee.nl

Van Lolo naar Hayden

Gelukkig worden we weer wakker met stromende regen. We gaan op weg naar Coeur d'Alene waar we een leuke trail hopen te kunnen lopen. Onderweg klaart het weer gelukkig op en al snel gaan de korte broeken weer aan.

Aangekomen bij Coeur D'Alene moeten we op zoek naar de Tubbs Hill Trail. Staat werkelijk slecht aangegeven, zoals wel meer dingen slecht zijn aangegeven. Na enig zoeken belanden we op het juiste pad van de trail, alleen dan wel in de verkeerde richting :-)

Het is inderdaad een mooie wandeling langs het Coeur d'Alene meer. Je loopt door de bossen en dan heb je ineens weer een leuk strandje en dan weer een haventje met prachtige boten. Genoeg plekjes om even te zitten en te genieten van het uitzicht en de zon.

Daarna nog even door het stadje gelopen met mooie winkels. Hier komt ook een beetje de Jet-set van de Amerikanen als je naar de bootjes kijkt. De temperatuur was hoog opgelopen, met als gevolg dat er een fikse onweersbui weer naar beneden kwam. Gelukkig is het bij de camping, een stukje voorbij Coeur d'Alene, weer droog.

Verder is er niet veel te melden vandaag. Tot morgen.