eens-opreis.reismee.nl

Leavenworth

Vandaag een dagje op dezelfde plek. Vlakbij de camping ligt een zalmkwekerij, dus daar maar even een bezoekje gebracht. Was best leuk om te zien en een enthousiaste jongeman vertelde over de vissen. De kleine zalmen die worden uitgezet komen altijd weer terug naar de plek waar ze geboren zijn. In de maanden mei tm juli komen de zalmen terug en worden de eitjes weer apart gehouden om ze weer uit te zetten.

Hierna een leuke trail gelopen in een prachtig bosgebied. Hierna na het stadje gereden wat helemaal Duits is georiënteerd. Braadworsten, bierpullen en allerlei andere Duitse fratsen zijn hier te koop. Wel geinig om te zien.

Hierna besluiten we nog een korte trail te lopen, de bergen in. Ik had gekozen voor een makkelijke 1,6 km wandeling, oké hij steeg wel 293 meter. Nou makkelijk was hij zeker niet en 1,6 km ook niet ! Foutje, zo werd het dus nog een inspannend dagje.

Morgen op weg naar de Boeing fabriek.

Jacqueline

Hmm....ik ben heel benieuwd naar jullie verhaal over de Boeing fabriek. Super interessant !! Hebben jullie gekeken of we met elkaar een leuk "privévliegdingetje" kunnen kopen ??
Met een leuke piloot natuurlijk ;) anders kom ik niet ver :))

Ancila en Wim

Mogen wij mee vliegen !

Sylvia

Natuurlijk mogen Ancila en Wim mee vliegen, rondje Japan ?

Sylvia

De tour dame vertelde dat van de 67 nieuwe boeing 787 er 8 voor privé gebruik zijn. Heb haar niet verteld dat er één voor ons bij is :-)
Voor die piloot gaan we op zoek.

Jacqueline

Hahahaha ! Dan weet ik voor ons allemaal een leuk rondje over de wereld --> China, Bali, Japan, Aruba, Paramaribo en als tussendoortje een stopover in Nederland:)) Ach ja, I'll keep on dreaming........