eens-opreis.reismee.nl

We gaan er 27 januari weer even tussenuit !

Dit keer is het weer een cruise en wel met een mooie bestemming..... Antartica !

Voor we op het schip stappen verblijven we 3 dagen in Santiago de Chili.

Op de foto is onze route te zien. We vertrekken uit Chili, gaan via de zuidelijkste stad ter wereld Ushuaia richting Cape Horn, het zuidelijkste puntje van Zuid -Amerika, om daarna de wateren van Antartica te bevaren. Vervolgens via de Falklands weer terug naar boven om te eindigen in Buenos Aires.

We zullen proberen om een blog bij te houden om jullie te laten meegenieten van onze reis. Er zal niet iedere dag iets verschijnen omdat we sowieso 6 dagen niet van het schip af komen.

Wil je geen mail meer ontvangen, schroom dan niet om jezelf uit te schrijven. Wil je een reactie schrijven hartstikke leuk en ook berichtjes op onze privé mail zijn welkom.

Met de melding dat je ons kunt verrassen met extra fotoruimte hoef je niets te doen, we hebben nog ruimte voor 1500 foto's !

Peter en Carla

Heel veel plezier en vergeet je wanten niet ?

Sylvia

Dank jullie wel ! Handschoenen, muts, sjaal, dikke jas en thermo ondergoed, alles in de koffer !

Irene

Een mooie vakantie, vonden jullie het hier niet koud genoeg?

Ingrid

Wow, ik wil mee! Heel veel plezier en ik kom zeker de foto's bekijken (en ook alle andere :)

Anja en Dominic

Zeg heel veel plezier, Syl ben benieuwd of je na deze ijscruise het ooit nog warm krijgt?

Sylvia

Irene, we zitten ook in lekkere warme oorden. Santiago en Buenos Aires zijn rond de 30 graden

Ingrid, foto's wachten nog steeds :-)

Dominic en Anja: ben ook benieuwd of ik ooit nog warme handen krijg :-) gelukkig is het laatste stuk weer warm

Corine

Heel veel plezier toegewenst hoor; geniet er van en ik ga jullie ervaringsverhalen lezen!