eens-opreis.reismee.nl

Santigo de Chili

We zijn er ! Pff wat een rot eind vliegen is dat. Eerst 14 uur in een volgepropt vliegtuig naar Buenos Aires. Natuurlijk niet op tijd vetrokken omdat de gewichtsverdeling in het vliegtuig niet helemaal oké was. En we hadden nog zo geprobeerd af te vallen ! Helaas mislukt. Uiteindelijk dan toch vetrokken tegen 21.30 uur. Na een maaltijd van hutspot met gehaktballen proberen we maar te gaan slapen. Echt goed slapen lukt je niet, maar toch ben je af en toe ineens een aantal muzieknummers verder.

Om 6.45 plaatselijke tijd komen we op Buenos Aires aan waar we een uurtje moeten wachten voor we verder vliegen. Dan maar even tijd maken voor een Argentijnse Starbucks cappuccino.

De volgende vlucht was bij lange na niet vol zodat we toch nog even 2 uurtjes ruimte hebben gehad. Op de luchthaven van Santiago was het een chaos van jewelste. Te veel vliegtuigen in één keer geland en dat kan de douane niet aan. Gelukkig zagen we een rij die niemand anders zag dus viel het uiteindelijk voor ons nog mee.

Uitgeput zijn we bij Casa Bonita aangekomen, de Nederlandse eigenaar vond dat wij hem bekend voorkwamen. Dat klopt, we waren hier 2 jaar geleden ook :-)

Om maar gelijk in het ritme te komen, even gedouched en de naar de stad gelopen. Grappig om weer herkenbare dingen te zien. Onderweg ook nog even een leuke expositie over de Japanse Samurai krijgers bezocht en een Chileense Starbucks mokka frappuccino gedronken. Voor diegene die Starbucks niet kent, frappuccino is koffie met ijs uit de blender, scheut mokka en heel veel slagroom ! Hmmmmm

Nu even relaxen en zo meteen een eettentje zoeken. Het kaarsje gaat bijna uit na zo'n nacht met weinig slaap.

Morgen weer nieuwe kansen. Oh ja, het weer is rond de 31 graden maar wel bewolkt.

Irene Vos

Leuk om jullie verhaal weer te lezen. En fijn dat jullie er zijn na zo'n eind vliegen????. Nu lekker genieten! Wij zijn inmiddels druk in de weer met de voorbereidingen van Youri ' s feestje. Partytenten en verlichting ( en ik vrees dat we ook stormbanden moeten aanschaffen)

Jolanda Vroegrijk

Fijn dat jullie veilig aangekomen zijn :)
Starbucks, mmmmmmmm
Heel veel plezier daar!

Ancila@sr.net

Wat gezellig om weer op de hoogte gehouden te worden! Ongeveer dezelfde temperatuur bij ons!
Hutspot met gehaktballen, hoe komen zij er bij!
Enfin worden natuurlijk straks heerlijke steaks etc.
Veel plezier en blijven genieten! Bossies uit Leonsberg