Puerto Chacabuco

Vandaag zijn we in Puerto Chacabuco. Volgens de beschrijvingen is er niets te beleven, nou dat klopt :-) Dan maar proberen een verhaal te plaatsen maar helaas verbinding is zo traag . Dan toch maar een beetje rondwandelen waarbij we langs een mooi meer komen. Ook komen we langs een hotel waarbij je koffie met internet kunt drinken. Kost effe wat maar kun je wel een verhaal plaatsen. En omdat mijn schoonzus de foto 's mist proberen we die ook te plaatsen :-)

De weersvoorspelling was 10 graden maar de zon is heerlijk. Tot zo ver geen geklaag over het weer.

Hierna hebben we weer 2 dagen dat we niet aan land komen. We gaan dan scenic cruisen dan door de Chileens fjorden. Het schijnt een hele mooie omgeving te zijn.

Tot zo ver weer een berichtje, tot in Punta Arenas.

Irene Vos

Gaaf dat je die albatros hebt gezien, dat lijkt mij ook super!
Ik hoop dat het weer jullie ook goed gezind blijft. Daarnet hebben we ook de foto's die jullie erop gezet hebben bekeken en de omgeving ziet er prachtig uit. Veel plezier nog op jullie bootje. Groetjes de vosjes