eens-opreis.reismee.nl

Buenos Aires

Het zit er weer op. Gisteren de laatste dag in Buenos Aires gehad. Een giga stad met ontzettend mooie gebouwen, heel veel mooie winkels en overal tango.

Wij hebben de hop on hop of bus gepakt om verschillende dingen te gaan bekijken. Natuurlijk het graf van Evita en ook het Plaza de Mayo, waar alle protesterende moeders altijd staan, moet je bezocht hebben. 's Avonds hebben we een tango show bezocht. Echt geweldig om te zien hoe gepassioneerd deze mensen dansen.

En dan is het tijd geworden om naar het vliegveld te gaan, helaas konden we niet online inchecken dus nu maar hopen dat d'r nog plaatsen naast elkaar beschikbaar zijn.

Intussen zijn we op het vliegveld, wel plek naast elkaar maar de middelste 2 in een rij van 4 en dat is echt drama. Altijd iemand lastig moeten vallen als je naar de wc moet of even je benen wilt strekken. Zullen 14 lange uren worden. Momenteel ook al een uur vertraging dus dat gaat goed.

Hiermee is een einde gekomen aan ons reisverhaal en ons fantastische avontuur. Wij hopen dat jullie den beetje een indruk hebben gekregen van onze reis. Hartelijk dank voor het lezen en alle reacties die gestuurd zijn en als het fotoboek klaar is laten we het weten.

Tot de volgende keer !

irene

goede vlucht naar huis en dan maar weer in het gareel