eens-opreis.reismee.nl

Grand Junction

Weer een prachtige dag ! Onvoorstelbaar dat we net een week op pad zijn en al zo veel hebben gezien. Het lijkt wel of we al weken op pad zijn.

Vandaag gaan we verplaatsen naar Grand Junction. De eerste stop is toch weer even Arches, het blijft een bijzonder park en aangezien deze dag niet al te ver rijden zou zijn moest het kunnen. Sand Dune Arch, Broken Arch en Skyline Arch stonden op het programma. Het blijft mooi om te zien hoe al die bogen gevormd zijn. Enkele korte trails doen we en daarna gaan we op weg naar GJ.

Dit doen we via de prachtige scenic byway 128. Bijna geen auto's en schitterend rijden tussen de rotsen.

Morgen staat ons een lange dag te wachten waarbij we ook nog door het Colorado National Monument wilden rijden. Aangezien dit bijna op onze eindbestemming is besluiten we deze vandaag te doen.

Wat een prachtige uitzichten heb je hier ! Je komt er bijna niemand tegen en er heerst een rust, fantastisch. Zeker met de zakkende zon een juweeltje. Ons doel wat ook een beetje minder toeristische parken aan te doen, nou dat is gelukt. We zijn blij dat we dit vandaag hebben gedaan want morgenochtend staat de zon precies verkeerd.

Uiteindelijk is het toch een lange dag geworden omdat we te veel mooie dingen zien waar we van willen genieten, dus nu gaan we bijtijds ons mandje in

Morgen gaan op weg naar Durango waar we woensdag een treinreis maken.

Leuk om van jullie reacties te krijgen via mail of weblog. Zelfs van onze kat krijgen we de groetjes ! ( is allang blij dat we weg zijn denk ik :-) )

M&M

Hebben je handen ook weer de normale kleur gevonden?

Sylvia

Mar en Mart , zeker wel, weet alleen niet voor hoe lang. Gaan woensdag de bergen in en weet niet hoe koud het daar is :-)

Irene Vos

Erg leuk weer om te lezen dat jullie het weer zo goed hebben daar in de Staten. Hier weer druk aan het werk maar we genieten nog wel van het mooie nazomerweer. En dat is vooral erg fijn in de weekenden wanneer we heerlijk in het zonnetje staan te genieten van onze voetballende jongens. Ook hebben we dit weekend heerlijk gefeest op een discofeestje. Blijf lekker genieten van al het moois daar. Liefs de vosjes xxx