eens-opreis.reismee.nl

Durango

Vandaag gaan we naar Durango waar we 2 nachten verblijven omdat we daar een treinreis doen. De route gaat over de Million Dollar Highway. Een prachtige route met vele haarspeldbochten en prachtige uitzichten. We zijn blij dat we gisteren het Colorado NM gedaan hebben want anders hadden we te weinig tijd gehad om van al dit moois te genieten.

Onderweg komen we het Ridgeway State Park tegen, een plaatje en wat een rust! Verderop stoppen we nog in het plaatsje Ourey. Een heel leuk dorpje met prachtige gebouwen en huizen van rond 1890. Ook hebben ze een kleine waterval.

Veel valt er vandaag dus niet te vertellen behalve dat het een prachtige natuur is en we boffen dat de bomen beginnen te verkleuren. Dat maakt het extra speciaal.

Morgen gaan we met een stoomtrein ook door dit gebied, we zijn benieuwd of het weer ons goed gezind blijft. Er is namelijk een storing vanuit Mexico op komst die precies over ons af te leggen gebied gaat de komende dagen.

Ik weet niet of foto's plaatsen likt van vandaag omdat het internet hier vreselijk traag is.