eens-opreis.reismee.nl

Flagstaff 2

Gisteren in het hotel bleek er een hele ploeg rugby vrouwen naast ons te zitten ! Moet je geen ruzie mee krijgen ! Gelukkig zijn ze vandaag weer vertrokken.

Vandaag een trip naar Grand Canyon gemaakt. Het is het grootste en meest bekende park en dat bleek ook wel aan het aantal mensen wat er liep. Er stond file voor de ingang en natuurlijk staan wij in de langzaamste rij.Het blijft een indrukwekkende canyon, toch heeft het niet het wohwww effect meer net als de eerste keer. Twee jaar geleden zijn we er met de helikopter overheen gevlogen en dat was toch wel veel indrukwekkender.

De vorige keer zijn we niet bij de grote market geweest, dus die hebben we nu even bezocht en zo waar hadden ze daar mooie Nike shirts, dus ja, die moesten gekocht. Na nog een eind gelopen te hebben langs de rand van de canyon houden we het voor gezien. Het is inmiddels behoorlijk hard gaan waaien maar de temperatuur was Vandaag best goed. Onderweg naar het hotel dondert de temp van 24 naar 12 graden! Zit je dan in je korte broek en mouwloos shirt !

Gelukkig hebben we vlakbij een Outback restaurant dus tijd voor een lekkere steak!