eens-opreis.reismee.nl

Phoenix (Mesa)

Vandaag overnachten we in een wijk van Phoenix, Mesa. We besluiten toch nog maar even langs de oude cactussen te rijden en komen onderweg het Pima Air and Space museum tegen. Meer dan 300 vliegtuigen staan hier. Het is ook mooi om te horen hoe oud militairen hier hun verhalen vertellen. Grappig was dat er een mannetje was wiens oma een van Vollenhoven was en dat hij dus ergens 27e in de rij van troonopvolgers is:-)

Hierna op weg naar de cactussen waar een scenic loop rijden. Hier staan inderdaad meer Saguaro's met armen.

De volgende stop is een outlet vlakbij Phoenix, ook daar natuurlijk weer iets gekocht. Dan is de dag al weer een aardig eind opgeschoten en komen we in ons hotel aan.

Om te gaan eten kiezen we een Grieks restaurantje. Het ziet er aan de buitenkant niet uit maar volgens Yelp, onze gids bij het zoeken van restaurants, is het er heerlijk. Nou Yelp had weer gelijk, het was heerlijk, maar wat zal de auto stinken morgen :-)

Oh ja, ook nog de auto door de handmatige wasstraat gehaald. Een vrouwtje naast ons in het hotel vroeg of we uit Mexico kwamen omdat de auto zo onder de rode stof zat ! Werd dus wel tijd voor een was beurtje.

Het einde van de reis komt al aardig in zicht, nog 2 reisdagen en dan nog 1 dag Las Vegas

M&M

Niet te veel gokken!!!

Jacqueline

Hi, ik heb al 2 dagen internet :))en heb jullie vakantiebelevenissen gelezen. Jullie hebben je goed vermaakt en mooie foto's gemaakt. Met mij gaat alles goed,veel meegemaakt en nu is dit mijn vetrekdag en het afscheid nemen van alle mensen die we hebben ontmoet is alweer begonnen en blijft vervelend. Ik wens jullie een goede vlucht en tot snel in dezelfde tijdzone. :)) groetjes.