eens-opreis.reismee.nl

Las Vegas the end

Vandaag de laatste reisdag van onze vakantie. De ochtend begint heel koud, de auto'szijn licht bevroren. Toch met de korte broek aan vertrokken want 100 km verder moet de temperatuur al zijn gestegen. Onderweg doen we nog een oud stadje aan, Chloride. Dit is een heel oud mijn stadje. Het is niet helemaal een ghost town want er wonen nu nog ongeveer 250 mensen. Grappig om even uit te stappen en foto's te maken. De volgende stop is weer even de Hoover Dam. We zijn hier al eerder geweest maar nooit op de verkeersbrug om vanaf daar een foto te maken. Heen lukte dat dus ook nu weer niet omdat een agent ons direct door stuurde. Op de terugweg mochten we gelukkig wel naar boven. Het blijft een imposant bouwwerk om te zien.

En nu zitten we in het Stratosphere Tower hotel. Bovenop heb je een prachtig uitzicht over de stad.

Morgen gaan we nog even hier de buurt bekijken, want we zitten nu in het oudere gedeelte van Las Vegas en misschien nog even een outlet bezoeken. Daarna is het zondagochtend koffers pakken, auto inleveren en vliegen.

Er is dan al weer een einde gekomen aan 3 weken rondcrossen in de USA, prachtige dingen gezien, mooie herinneringen gekregen,veel beleefd en uiteindelijk, met soms een beetje kou, toch heel prima weer.

Bedankt voor al jullie reactie's en het lezen van onze verhalen en tot ziens bij de foto's.

Leny Hoek

Vakantiegangers bedankt dat wij mee hebben mogen genieten van jullie mooie vakantiereis,wij wensen jullie een goede thuisreis toe. groetjes Leny en Hans.

Anja en Dominic.

Jullie bedankt voor de leuke verhalen, jammer voor jullie dat de reis er op zit maar zien jullie graag terug in ons kleine landje.
Hele goede reis terug.

Kelly

Onooo jullie zijn ondertussen alweer thuis. Jullie een fijne terugreis wensen gaat niet veel meer doen dus..Welkom thuis!