eens-opreis.reismee.nl

Dag 8 Timberlake RV park naar Bayou Creek RV park

Een verlaat verhaal wegens internet problemen
Vandaag vervolgen we het laatste stuk van de Natchez Trace Parkway. Zoals al gezegd een 444 mile lange weg die door de staten Mississippi, Alabama en Tennessee loopt. De oorspronkelijke historische Trace was het voetpad wat de indianen liepen. In de jaren 30 werd er besloten om hier een toeristische route van te maken met alle herinneringen van vroegere jaren. In 1939 werd er met de aanleg begonnen en in 1994 kon de eerste auto gebruik maken van deze weg. In 2005 was het laatste stukje klaar.
Na een aantal stops en een lunch komen we bij de laatste plaats aan, Natchez ( eigenlijke eerste plaats) In dit plaatsje kun je nog vele mooie plantage huizen vinden. We lopen een route om een aantal huizen te bekijken de één nog mooier dan de ander. Na een laatste blik op de Mississippi River, vertrekken we weer voor ons laatste stuk naar de campground. Had een review gelezen dat het best wel oké was, aardige mensen etc. Na een uur op een vreselijk slechte weg gereden te hebben, heel veel wegen zijn hier erbarmelijk slecht, komen we op het punt dat tomtommie zegt, je bent er. Wij zien geen campground, wel een paar campers met daarvoor aardige rotzooi. Toch maar even het terrein op en het was het wel degelijk. :-( We hadden ook niet echt puf om verder te rijden dus hup dan maar. Camper geïnstalleerd en even naar de restroom gevraagd...... helaas die hebben we niet. In dit hele gebied hebben de campground geen wc en douche. Oké dat wordt dus onze eigen douche testen. De mensen zijn inderdaad vriendelijk en de camp gasten zijn allemaal werkers uit de buurt. Er komt een man nog vragen of we lichte slapers zijn, hij gaat nl morgenochtend om 4.30 zijn Harley starten om te gaan werken ? we zijn benieuwd !
Foto's hopelijk later.