eens-opreis.reismee.nl

Dag 9 KORTE BROEKEN WEER !

Allereerst willen wij iedereen bedanken die reageert op de verhalen, blijft altijd leuk om reacties te lezen.
De nacht is rustig verlopen, geen Harley gehoord, dus dat viel niet tegen. Ik moet zeggen met de douche in de camper is ook niets mis. De ruimte is een beetje smal, maar er komt een heerlijk warme straal water uit.
En ja, het is korte broeken weer !
Vandaag hadden we niet een hele lange dag gepland omdat we vandaag een swamp tour willen doen. Die duurt ongeveer 2 uur en je weet maar nooit wanneer er één vertrekt dus vandaag weinig kilometers. Tenminste dat was het plan. Omdat we vroeg willen vertrekken houden we de optie open om toch verder door te rijden dan het plan was.
Om 10.45 komen we bij de swamp aan en helaas zijn we net te laat, de eerst volgende vertrekt om 13 uur. Waarschijnlijk zag de eigenaar onze sip-lippen en bood aan om met zijn boot ons naar de andere boot te brengen. We zouden dan een kwartiertje gemist hebben. Zo gezegd zo gedaan, in zijn boot gesprongen, in vliegensvlugge vaart naar de andere boot en even overgestapt. We wisten toen nog niet dat er wel veel alligators zwemmen ??
De tocht was magnifiek, onze bootsman wist veel te vertellen en liet ons vele alligators zien. Na een prachtige tocht mochten we weer op pad. Omdat we nu mooi op tijd terug waren gaan we een paar extra kilometers maken. We komen uiteindelijk in Sulphur, op de A plus camping( voor de ASZ onder ons..... hoe zoek je het uit !)
Een mooie plek aan het water met een mooie fontein, die verlicht is in de avond. Morgen weer op weg naar een nieuwe plek.

Jacqueline

Mooie verhalen. Zelf je factuur gemaakt ? ????????

Petra

Heerlijk zeg, korte broeken weer ?
En wat een mazzel dat jullie een privé-“rit” naar de boot kregen. Klinkt prachtig....ben benieuwd naar de foto’s!

@Jacqueline.....?? grapjas haha

@jacqueline. Nee wel zelf betaald ??

@ Petra, met de privé rit waren we best blij en hoe land de korte broek nog blijft is de vraag. Er worden nu thunderstorms verwacht ?