eens-opreis.reismee.nl

Dag 12 San Antonio

Vandaag een dagje stad, zoals al gezegd is het hier druk vanwege diverse festiviteiten. De final four van het college basketbal is toch wel het grote evenement. Zaterdag en zondag worden door de laatste 4 teams gestreden om het kampioenschap. Vanuit heel de USA komen de supporters echt bizar hoeveel mensen er zijn. Er is ook heel veel televisie bij, alles wordt uitgezonden via CBS , ze waren druk met de camara's aan het zwenken en waarschijnlijk waren we op tv (ha ha)

Omdat het goede vrijdag is zijn heel veel mensen kennelijk al vrij en hebben een heel weekend geboekt. Als toetjes hebben ze dan ook nog het Madness March Festival, nou madness was het inderdaad.

Wij zijn op de bus gestapt richting stad en hebben daar een boottochtje gemaakt. Door San Antonio loopt de rivier en zij hebben daar heel goed gebruik van gemaakt door aan beide kanten een looppas te maken en allerlei eettentjes neer te zetten. Heel gezellig. Eerst bekijken we dus alles vanaf de waterkant en later lopen we ook, zelf de River Walk zoals dat heet. Het is echt heel bijzonder om te zien dat alles leeft om de Final Four, een gewoon t-shirt kun je bijna niet kopen alles heeft het logo van de FF.
Als laatste zijn we nog even naar het festivalterrein gelopen waar al country muziek gespeeld werd. Zaterdag en zondag komen de meer internationale bands, maar dan zijn wij er niet meer.
Al met al een leuk dagje San Antonio.