eens-opreis.reismee.nl

Dag 14 Miller Creek naar Coleman

Een verlaat verslag omdat we geen WiFi hadden. Vandaag op weg naar het Lyndon B.Johnson State Park. LBJ was de 36e president van Amerika en de Texanen zijn daar reuze trots op. De ranch waar hij is opgegroeid en heeft geleefd als hij niet in Washington was is een historische plek geworden. Je kunt er over de ,giga uitgestrekte, ranch rijden en geboortehuis, begraafplaats, school etc bekijken. Er staat ook een huis wat helemaal ingericht is zoals in de jaren 20, grappig om te zien.
Hierna rijden we naar Enchanted Rock, een gigantische rotsformatie die je kunt heel geliefd is bij rotsbeklimmers. Wij hebben ons er maar niet aan gewaagd, natuurlijk niet omdat we dit niet zouden kunnen, maar gewoon omdat het te warm was (hi,hi)
Vervolgens kwam de uitdaging om om zondag 1e paasdag ergens een slaapplek te vinden. Toen wij vanochtend bij onze campground weggingen stond er dat deze op zondag was gesloten, dat voorspelt niet veel goeds.
Het laatste uur rijden we echt door niemandsland en geen RV park te bekennen en als we er dan toch één zien is hij inderdaad gesloten. Dan maar door naar onze geplande plek en hopen dat het open is. Daar aangekomen, inderdaad gesloten ! Er is nog een klein hokje waar we iemand zien, gelukkig mogen we toch de campground op en er is bijna niemand ! Het ligt aaneen meer en is eigendom van de staat, vroeger kennelijk wel een campground geweest. Nou ja we staan, ook al waait het behoorlijk en is de temperatuur behoorlijk fris. Bereik van internet is er niet en telefoon minimaal.
In de avond begint het echt keihard te waaien niet normaal, dan ben je blij dat je in een camper van 7000 kg zit, die waait niet zo maar om. Gelukkig zwakt de wind na 00.30 uur af.