eens-opreis.reismee.nl

2022 We zijn weer op reis !

Het is al weer een tijd geleden dat wij jullie hebben lastig gevallen met onze vakantie verhalen. Onze laatste grote reis in maart 2020 werd helaas gecanceld wegens de welbekende pandemie. Ook vorig jaar durfden we het nog niet aan om op pad te gaan met alle restricties die nog overal golden. In juni hebben we de knoop doorgehakt en deden we een 1 weekse cruise naar Noorwegen. Een prachtige reis met prachtige fjorden, schitterend natuurschoon en mooi weer. Een extra voordeel… het vertrek vanuit Amsterdam zodat we niet hoefden te vliegen.

Nu we de smaak toch wel weer te pakken hebben is er een volgende reis geboekt, nu wel met vliegreis. Onze bestemming is dit keer een 11 daagde cruise in het Carraibisch gebied. We starten in Fort Lauderdale en gaan vervolgens naar Sint Maarten, Saint Lucia, Barbados, Martinique, Saint Kitts, St.Thomas, Half Moon Cay en weer terug naar Fort Lauderdale.

Om 16.30 zijn we aangekomen in het vd Valk Schiphol hotel (we hadden nog een voucher) we overnachten hier en kunnen dan ook de auto hier parkeren. Morgenochtend om 6 uur met de shuttlebus en dan maar hopen dat er geen ellende is op Schiphol. De reisdag wordt wel lang, zeker omdat er 6 uur tijdsverschil is t.o.v. Nederland. Als alles volgens plan verloopt zijn we om 23 uur in het hotel ( Nederlandse tijd is dan 5 uur maandagmorgen) in Fort Lauderdale.

We zijn daar dan 2 dagen waarna we op woensdag op het schip de ms Rotterdam stappen( dezelfde als naar Noorwegen) Ik zal proberen af en toe een update en/of een foto te sturen, alles afhankelijk van het wel of niet aanwezige internet.

Nu gaan we ons voorbereiden op de lange reisdag van morgen.

Ancila melcherts

Hi Sylvia en Edwin,
Wens jullie een heerlijke cruise!
Ontzettend leuk om jullie te volgen!
Bossies!

Leny en Hans

Je berichtje ontvangen dankjewel dat we weer met jullie mee mogen genieten.We gaan met plezier jullie verslag lezen en genieten met jullie mee,heel veel plezier toegewenst.gr.Leny en Hans