eens-opreis.reismee.nl

We zijn aan boord !

Nicole heeft aardig huisgehouden in anderedelen van Florida, hier viel het gelukkig mee. Nu is het koekeloeren op de webcam van Port Everglades en opcruisemapperof de 2 schepen binnenkomen varen.Rond een uurtje of 10 is het dan eindelijk een feit, ze zijn inde haven aangekomen.

Van de HAL hebben we een telefoonnummer gekregen waar we kunneninformerenhoelaat we aan boord mogen. Dit blijkt om 16 uurte zijn. Dan is het nu dusnog even de tijd volmaken. De bagage kunnnenwe gelukkig stallen in het hotel en er staat al driftigeen dame van deshuttlebus mensen aan temoedigen om met haar mee te gaan voor $15 pp wat aardig watgeld is voor een piepklein stukje. Wij besluiten gewoonzelf een Uber te regelen in de loopvan de middag.

Eerst nog even naar de Starbucks en zorgen dat we ergens ietslunchen. Om een uur of 3 hebben we de bagagegepakt en bellen de Uber, die binnen 2 minuten voor het hotel staat. Nou ja, zo snel had ook niet gehoeven, maar wel lekker. Werekenen erop dat we in de terminalnogeen tijd moeten wachten, maar aangezien wij tegenwoordig 4 star marinair zijn heb jebepaalde privileges.Één daarvan is het met voorrang inchecken…. super !! Binnen no-time zitten we aan boord terwijlwe anders groep 35 waren geweest!

Koffers zijn ook vrij snel in dehut dus nu kan eindelijk de tocht beginnen. Hetvertrek staat om 20 uur gepland dus ook dat is vroeger dan verwacht.

Ons eerste diner in de Dining Room hebben wenet achter onzekiezen en ook het eerst rondjelangs de shopjes enentertainment zit er op.

Nu 2 vollezeedagen en dan zondag de eerste voet aan wal op Sint Maarten.

Leny en Hans

Het is wel een spannende vakantie geworden met onzekerheden, gelukkig dat jullie toch nog St.Maarten aanmeren. Genieten samen. Gr.leny en Hans

Jacqueline

Joehoeeee ?????

M&M

En nu genieten, stress voorbij

Astrid

Fijn, lekker aan boord nu! Geniet er maar goed van! ? ??

Je broer

Ik vroeg me af:
Is voor de volgende keer zo'n Rijncruise niks? :-)

Je broer

Trouwens, jullie dachten dat het bij jullie linke soep was, maar hier is de boot van Sinterklaas gezonken!.
Vette paniek hier bij de kinderen...en de ouders.

Lydia

Haha je broer…. Echt paniek hier ja!!!
En een nijlcruise is misschien nog een optie, toch iets verder uit de buurt.
Maar super dat jullie aan boord zijn!
En ook al 4 sterren ja ? dan is dat ook een hele fijne privilege niet lang wachten om aan denk te gaan! Nu lekker genieten van alles aan boord. ??

Een Nijlcruise gaan we zeker in overweging nemen? en inderdaad zijn onze problemen peanuts met die van Sint en Piet vergeleken. Dat is pas stress ??