eens-opreis.reismee.nl

Grand Turk

Kennen jullie het verhaal van dat stel wat uiteindelijk heel blij was dat ze op Sint Maarten waren aangekomen ? Nee….. nou dat klopt want ze gingen niet.

Gisterenavond kregen we van de kaptein de mededeling dat er 2 ernstig kritieke patiënten aan boord zijn. Het zou onverantwoord zijn om door te varen naar Sint Maarten, waar we pas zondag zouden aankomen. Het besluit is genomen om naar Grand Turk te varen en de mensen daar van boord te halen en naar een ziekenhuis te transporten, in de hoop dat ze het overleven. Zo’n beslissing wordt niet lichtzinnig genomen want er zijn tenslotte 2600 andere passagiers die niet de stop krijgen die ze verwachten. Het is balen maar het is niet anders.

Het gevolg is dat we vandaag een halve dag op Grand Turk zijn en dan doorvaren. Volgens de planning is de volgende stop maandag op Barbados, maar zeker weten doen we het niet. Waarschijnlijk zal ik daar ergens een kraampje moeten gaan huren om mijn koffie te kunnen verkopen want die komt nu niet op Sint Maarten terecht.

Voor al diegene waarvan ik dus de groeten aan Jacq over moest brengen….. jullie zullen zelf een berichtje moeten sturen.

Voor nu zijn jullie weer even op de hoogte, never a dull moment op de ms Rotterdam.

Jacqueline

What to say......??

Lydia

O nou wat een reis joh! Misschien moet jacq zelf een grotere ronde roeien om ze onderweg op te pikken ?
Hopelijk komt het goed met de mensen. En kunnen jullie genieten van Barbados!

Yvon

Zie het maar als een ‘suprise’ cruise! Als je maar blijft genieten van de zon, eten en relaxen…. Dat blijft zowieso?

Leny en Hans

Wat maken jullie allemaal mee,niet normaal,het is wel een reis met strubbelingen jammer.Toch nog een paar mooie dagen toegewenst.gr.Leny en Hans???

Sylvia

@leny&hans, ja strubbelingen maar misschien moeten we het inderdaad benaderen als een surprise cruise zoals @yvon het zegt. Inderdaad genieten we van zon, zee, eten/drinken en niks doen?
@lydia die grote ronde roeien is wel een goed idee, Saint Kitts kun je tenslotte zien liggen vanaf St. Maarten ??