eens-opreis.reismee.nl

Surprise cruise

Op advies van een zeer gewaardeerde, all-round cruise-ster, hebben wij onze cruise omgedoopt tot surprise cruise. Op deze manier hebben we geen tegenvallers gehad, maar gewoon…… verrassingen.

En ja, gisterenavond hadden we er weer één. Om een uurtje of 11 kwam er een emergenci bericht dat er heel dringend bloed nodig was voor een kritieke patiënt. Bloeddonoren die hun donor kaart bij zich hadden en O Pos of O neg zijn werden gevraagd zich te melden. Geen idee hoeveel er geweest zijn, maar vannacht is de betrefffende persoon met een helikopter van het schip gehaald. Een risicovolle operatie die pas bij de 3e keer lukte, de kapitein had dit in zijn 25 jarige loopbaan nog niet eerder meegemaakt dat het zo lang duurde. Het hele operatie was gedurende de nacht dus maar weinig mensen hebben dit meegekregen. Ik had zelf nog wel gekeken omdat het leek of er een tenderboot werd neergelaten, maar ik zag verder niets.

Door dit heel geval ga je toch ook weer even nadenken over bloed donatie, iets wat ik zelf eigenlijk al heel wat jaartjes niet meer deed. Aangezien ik O neg ben had ik waarschijnlijk wel een bijdrage kunnen leveren in dit geval. Toch maar weer eens aanmelden, nu kan het nog want dat mag maar tot 65 (ha ha)

De hele nachtelijke surprise heeft geen invloed gehad op ons reisschema dus vandaag hadden we een heerlijke zeedag met veel zon en aardig wat wind. Uitkijken dus! Morgen, op Barbados,hebben we een excursie, ben benieuwd.

Tot later ! oh ja foto’s uploaden lukt helaas niet, ik blijf het proberen maar helaas.


Reacties

Reacties

Jacqueline

Ojee...het houdt niet op met de verrassingen.....voor jullie veel plezier op Barbados☀️?. Ik ga morgen op mijn vrije dag even oefenen ????

Leny en Hans

Een reis vol verrassingen om zeker nooit meer te vergeten????

Astrid

Nou, saai is het zeker niet aan boord, idd een reis vol verrassingen! Ga maar goed genieten op Barbados.
Die mooie foto’s komen vanzelf ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!