eens-opreis.reismee.nl

Zeedag

Vandaag een zeedag. Een dag van relaxen, zonnen en zorgen dat je niet uitdroogt. Het is heel warm en bijna geen wind, afzien dus, maar we klagen niet ?

Vanavond is weer dressy avond dus heisen we ons weer in ons nette kloffie. Morgen is de stop op het privé eiland van de HAL, Half Moon Cay. Ook hier zijn we al diverse keren geweest, dus we zien wel of we aan land gaan ja of nee.

Daarna zal het toch echt tijd zijn om de koffer in te gaan pakken en ons voor te gaan bereiden op de terugreis. Zondag 12.30 lokale tijd zullen we gaan vliegen om maandagochtend rond een uurtje of 10 te landen. Dit alles natuurlijk onder voorbehoud, want we zijn nog steeds met onze surprise reis bezig en het is de laatste dagen verdacht rustig ?

Dus voor nu zal dit waarschijnlijk het laatste berichtje zijn en zullen we jullie vanaf volgende week misschien wel weer ergens ‘live’ tegenkomen. Bedankt voor het lezen en alle reacties en tot de volgende keer ??

Edwin en Sylvia

Marian

Geniet van jullie laatste zonnige dagen en alvast goede reis terug ?

Leny en Hans

Nog even lekker genieten en een goede reis terug neem wat warmte mee,want hier is het koud.Hartstikke bedankt dat wij met jullie mee mochten reizen.Gr. van ons??

Jacqueline

Dank je wel voor het mogen meelezen. Heel leuk. Jammer van onze mislukte ontmoeting, thanks voor alle moeite. Fijne laatste middag en avond en een goede vlucht terug naar NL.

Astrid

Was weer super om jullie belevenissen te mogen volgen, thanks! Hoop dat jullie nog genoten hebben en weer goed aangekomen zijn in het koude Nederland ??. Tot snel!

Petra

Dat gaat snel ? hopelijk hebben jullie een goeie vlucht terug en idd trui aan... ' t is hier regenachtig en koud.
Leuk om jullie weer te kunnen volgen!!
Tot vd week

Anja en Dominic.

Dat is weer heel snel gegaan, dank voor het leuke leesvoer.