eens-opreis.reismee.nl

Nashville

Vandaag een dagje Nashville. Vanaf de campground met de shuttle naar downtown, niet al te vroeg want van de vorige keer wisten we dat er rond 10 uur nog niet veel te beleven was. Sowieso was het de vraag of er iets te doen zou zijn aangezien het maandag was.

Nou ik kan jullie vertellen; het was druk zat. Lekker rond lopen banjeren over Broadway en verschillende barretjes ingegaan met muziek, want dat was er volop. Ongelofelijk hoeveel bands er dan op zo’n dag actief zijn. Natuurlijk ook even wat gedronken bij Tootsies. Daar is menig grote artiest ontdekt dus daar moet je zijn geweest. De band die daar speelde verwonderde zich ook om de hoeveelheid publiek op maandag, tot hij er achter kwam dat het nu Spring Break is in Amerika. Wij wisten dat wel, maar waren het even vergeten?

Onderweg een paar muurschilderingen bekeken en verschillende shopjes in geweest. Je kijkt je ogen uit bij al die laarzen en hoeden, geweldig. We konden geen keuze maken om iets te kopen dus is het bij kijken gebleven?

We hebben wel een ouderwets koekjes zaak gevonden waar ze giga koeken verkochten. Ook daar was de keuze reuze, maar zijn we wel gezwicht. Af en toe was ook het zonnetje te zien, heerlijk.

Een leuk dagje Nashville, maar met thermo shirt, truitje, iets dikkere hoody en een jas, hadden we toch op iets ander weer gerekend. De mensen van hier lopen gewoon in een shirtje, zelf soms korte broek omdat ook zij totaal zijn overvallen door de koude die hier nu is.

Vandaag gaan we verder naar het zuiden waar het ook niet warmer wordt dan 10 graden. We volgens de Natzes Trace Parkway een hele mooie weg naar uiteindelijk Natchez overmorgen.