eens-opreis.reismee.nl

Alpine naar Fort Davis inn &rv park

Gisteravond aardig zitten puzzelen hoe we het verder aan moeten pakken. In ieder geval de 2 overnachtingen in de Grand Canyon gecanceld. Misschien dat die later nog kunnen maar dat zien we dan wel. Ons volgende doel is Guadalupe Mountains en White Sands. Volgens de voorspellingen zou het maandag In White Sands zonnig moeten zijn. Vandaag is in heel de regio een wind waarschuwing afgegeven en zijn we toch maar een keertje verstanding en gaan we geen kilometers rijden. We rijden naar Fort Davis, een 1/2 uurtje rijden. We bezoeken een historisch fort, doen wat boodschappen en zoeken een plek om te overnachten.

Een niet al te spectaculaire dag, alhoewel de wind het best spannend maakt. We staan nu op het Rv park maar er loeien behoorlijke windvlagen om de camper. De slide-out hebben we niet uitgeschoven, misschien kan het wel, maar waarom zou je risico nemen. Één avondje met iets minder ruimte moet wel te overleven zijn. Om jullie gerust te stellen; op de radio horen we dat er pas 2 RV’s omgewaaid zijn ?? Morgenochtend moet het weer over zijn en kunnen we weer op pad. De route gaan we een beetje afvlakken zodat we niet heel ver noordwaarts rijden. Maar ja het kan morgen zo maar weer anders zijn. We moeten het gewoon per dag bekijken of wat we willen ook echt kan.

Voor nu dan ook een lekker kort verhaal, ook wel eens lekker.

Astrid

Wat een belevenissen allemaal weer. Jullie hebben volgens mij echt al veel mooie en gave dingen gezien en gedaan. En gelukkig ook meer zon en betere temperaturen, dat is altijd lekker.
Je gaat vast nog wel een mooi fotoboek maken, dus misschien zie ik de foto’s nog wel ?☺️.

@Astrid. Komt goed hoor ?