eens-opreis.reismee.nl

Van Parker naar Parker

We hebben de nacht overleefd ! Geen teleurgestelde gokkers aan de deur genaden geen last van vertrekkende auto’s. Prima plekje dus. Vandaag verplaatsen wij ons naar Buckskin Mountain State Park een kleine 12 minuten verderop. Even nog een paar boodschapjes bij de naast gelegen Walmart en dan maar hopen dat er nog een plek vrij is om te overnachten. Gisteravond nog gekeken en plekje 8 is nog steeds vrij. Aangekomen bij de poort is deze helaas al vergeven aan iemand die nog vroeger was dan wij, balen. Er is nog wel iets vrij, maar dat is dan weer droog camperen zonder elaectra etc en we moeten nog wel een aantal dingen opladen. Normaal gebeurd dat onderweg maar omdat we niet ver gereden hebben lukt dat niet. Er is nog een andere plekje vrij wat misschien last heeft van luchtjes van de naast gelegen waterzuivering. We nemen de gok en staan al lekker vroeg op ons plekje.

Het is een prachtige camping aan de Colorado rivier. Midden tussen de bergen echt super. Heerlijke plekken om te zitten dus vandaag en morgen doen we helemaal NIETS. Oké een super kleine wandeling en natuurlijk BBQ-en.

Toch maar even gekeken welke gast er voor ons het plekje had ingepikt, blijkt hij al weer de zijn vertrokken ! Nou ja morgen moeten we sowieso naar nummertje 57 verhuizen, maar ik blijf het niet begrijpen hoe het werkt. Aan de poort zeggen ze alles is vol en als we nu over het park lopen staan er toch een aantal plekken leeg.

Morgen nog zo’n dagje lekker relaxen, bootjes op het water kijken want die scheuren hier wel voorbij. De Colorado rivier is natuurlijk uitmate geschikt voor dat soort activiteiten. Er staan hier ook mensen met een giga camper, giga SUV en dan ook nog eens een giga boot. Waar is het bij ons misgegaan vraag ik mij af.

Een heel klein nadeel hier is wel dat er heel slecht, en dan bedoel ik ook echt heel slecht, internet is. Helaas is het volgen van Max dan ook niet mogelijk. Was voor ons een leuke zaterdagavond bezigheid geweest terwijl decreet van Nedeland om 7 uur zijn bed uit moest.

We hopen maar op een goed afloop.

Marian

Lekker even relaxen is ook een goed idee, bootjes kijken en zennnn!

M&m

Max was klasse