eens-opreis.reismee.nl

Buckskin Mountain

Vanochtend de camper verplaatst naar nr 57. De park ranger kwam ons vertellen dat we niet hoefden te wachten tot 12 uur maar zodra de plek leeg was wij daar mochten gaan staan. Top, de persoon vertrok vroeg dus wij snel alles ontkoppelen en slide-out ingeschoven en hup verkassen maar. Daar weer slide-out uitgeschoven en alles aangekoppeld. Zo dat was de ochtend activiteit. Nou niet helemaal want we hebben ook nog ruim 2 uur gelopen. Fantastisch om over smalle paadjes op aardige hoogte te klimmen en te klauteren. Prachtige vergezichten en mooi uitzicht op de Colorado rivier. De tocht ging ook nog langs 2 oude mijnschachten, gelukkig stond er een hek omheen want je hebt altijd mensen die dan persé een foto willen maken. (We noemen geen namen?)

Verder was er niet veel bijzonders te melden vandaag behalve weer een BBQ en dat er een vrouwtje met haar auto een dagje kwam vertoeven aan de rivier. Ze parkeerde de auto vlak bij ons, wat dus niet mag. Op een gegeven moment komt ze terug om de auto verder in de schaduw te zetten en na wat heen en weer gedrentel gaat de achterklep open. Wij slaan dat hele gedoe eens gade en wat haalt ze uit de achterbak………. 2 kippen aan een tuigje !!!!! Wij liggen dubbel, dat mens kletsen tegen die kippen en op een gegeven moment neemt ze ze mee onder haar arm naar haar plekje aan de rivier. Rare mensen zijn er op de wereld !

Wat er uiteindelijk met de kippen gebeurd is weten we niet want wij in weggegaan. Wij hebben ze in ieder geval niet op de BBQ gehad.

Intussen is het behoorlijk gaan waaien, morgen geven ze hier ook weer een wind waarschuwing af. Zal wel weer lastig rijden worden naar onze volgende, nog onbekende, stek

Dit waren 2 heerlijke dagen in het Buckskin Mountain State Park.