eens-opreis.reismee.nl

Van Lake Mead naar Las Vegas

Ja hoor hebben wij weer ! Alles netjes op tijd ingepakt, schoongemaakt alleen nog even de waste tanks legen en dan kunnen we gaan. Het is 8.45 dus prima op tijd maar………. Bij het dumpen hebben we een probleem, het water loopt niet weg in het dump gat. Buis zit gewoon vol, dus maar even naar de receptie in de hoop dat we ergens anders heen kunnen. Al snel komen er 2 mannetjes en beginnen de putten door te blazen in de hoop dat dit het probleem oplost. Helaas maar voor even, er loopt weer een beetje van de tank leeg maar nog niet alles. Dus alles nog maar een keer doorpompen. We staan toch wel een beetje op hete kolen want de tijd stikt gestaag verder. Gelukkig na een goeie 20 minuten is de klus geklaard en kunnen we vertrekken naar Las Vegas.

Bij Road Bear is alles goedgekeurd dus is het wachten op het busje. De chauffeur vertelde honderduit over de Formule 1 die er komt, zeker toen hij in de gaten had dat wij uit Nederland komen. Max is a nice guy ? Alle wegen van het circuit worden in de komende weken opnieuw geasfalteerd, zal Max fijn vinden ? Voor het hoofdkwartier van de F1 wordt een heel nieuw complex gebouw voor zo’n 8 miljard dollar. Hotelprijzen stijgen de pan uit, niet normaal

Nadat de beste man ons heeft afgezet bij hotel New York New York konden we gelijk inchecken. Alles naar de kamer gebracht en ons onder gedompeld in het leven van Vegas. Die middag en avond hebbe we zo’n 16 km afgelegd dus redelijk zere voeten kunnen we wel zeggen.