eens-opreis.reismee.nl

Las Vegas dag 2

Ook vandaag weer 11,5 km afgelegd door allerlei hotels op de strip. Het blijft bijzonder om al die mensen en hotels te zien. Op één dag kun je van New York naar Venetië, waar je ook echt kunt gondelen, en ook nog een uitstapje naar Parijs maken. Maar….. ik moet zeggen op een gegeven moment wordt je wel een beetje gek van alle mensen en herrie dus wat ons betreft is die 1,5 dag voldoende.

Toevallig speelt het ijshockey team van Vegas een wedstrijd in het stadion achter ons hotel, wat een mensenmassa. Allemaal gegooid in Vegas outfit. Bij ieder doelpunt wordt er luid getoeterd, een beetje een scheepstoeter oorverdovend hard.

De koffers zijn heringedeeld en is dan morgenochtend het moment dat we de USA echt gaan verlaten en komt er dus ook een eind aan onze reisverhalen. Na 6650 km, 1715 liters benzine, 23 campgrounds nemen we heel veel mooie herinneringen mee naar huis.

Bedankt dat jullie de moeite hebben genomen om onze verhalende lezen en reacties te sturen. Hopelijk laat het fotoboek niet al te lang op zich wachten en kunnen jullie de foto’s zien die door de af en toe trage WiFi niet geplaatst zijn.

Tot de volgende keer !

Jacqueline

Dank je voor het leesvoer afgelopen weken? Leuk hoor ! Goede reis naar huis !

Marian

Leuk jullie gevolgd te hebben!
Goede reis ? naar huis ?

Petra

Joh... wat veel kilometers hebben jullie gereisd.
Weer genoten vd verhalen.
Goeie, veilige reis naar huis gewenst!
Oost West....?

Yvon

Was weer een boeiende trip! Met plezier gelezen.
Safe trip home!

M&M

Het is weer een mooie trip geweest, bedankt dat we jullie mochten volgen en een goede thuisreis gewenst.

Dominic

Je ben al weer bijna thuis, snel wat afspreken.