eens-opreis.reismee.nl

2024 Wij gaan weer camperen !

Ja hoor we gaan er toch weer voor. Je zou denken, na onze koude winderige tocht van vorig jaar, ze hebben het wel even gezien. Gek genoeg begint het dan toch weer te kriebelen als de eerste aanbiedingen van wegbrengcampers in de mail binnenkomen. De data waren nog vroeger dan vorig jaar dus misschien een nog groter risico op kouder weer. Ach… onze ervaring is dat het weer zich absoluut niet aan regels houdt dus we zien wel. Achteraf bleek dat even later toch nog wel latere data voorbij kwamen, maar helaas.

We vliegen 24 feb naar Chicago, blijven zondag in Chicago en worden maandag naar de Road Bear fabriek in Elkhart gebracht. Reuze benieuwd welke camper we krijgen. Onze eindbestemming is wederom Las Vegas vanwaar we op 22 maart terug vliegen.

We hebben in ieder geval 2 basis routes uitgestippeld, maar welke het gaat worden is afhankelijk van het weer. De koffer zit vol met iets meer truien dus dat moet goedkomen. Wij hebben er zin in en als jullie mee willen reizen zijn jullie van harte welkom.

Leny Hoek

Goede vlucht en tot horens,ik kijk er naar uit

@ Leny Dankjewel !

Jeannette Hartman

Fijne vakantie. Leuk om zo met je mee te reizen?

Stien

Fijne vakantie en mooie reis gewenst. Ik reis weer met jullie mee.

Lydia

Ik reis weer mee, leuk!! Goede vlucht morgen!

Corine

Hé! Wat leuk zeg. Ben benieuwd naar jullie verhalen? Geniet ervan en goede reis.

Ilze

Leuk om jullie weer te volgen ?
Goede reis ✈️

Yvon

Zoweee, on the road again?? Mooie teis gewenst en we gaan t volgen!

Petra

Ook ik reis weer mee,leuk!! Goeie vlucht ?

Dank jullie wel allemaal, de camper wordt wel vol hoor met al die mee reizers ?