eens-opreis.reismee.nl

Elkhart naar Prophetstown State Park

Om 5 uur ging de wekker, waren natuurlijk al lang voor die tijd wakker. Enerzijds door het tijdsverschil en anderzijds omdat je onbewust toch bang bent om te verslapen. Mooi op tijd komen we bij de bus aan, blijkt dat ding al giga vol te zitten. Allemaal Nederlanders en aardig wat Duitsers die de RV gaan ophalen. De weg ernaartoe is vele malen beter als vorig jaar, het zonnetje laat zich van de goede kant zien.

Na een praatje in de bus van de Road Bear man over alles wat niet mag en wat wel mag kunnen we de lijst bekijken hoe laat wij aan de beurt zijn. En dat was echt balen…. we waren om 13.15 aan de beurt, op één na laatste. Dus dat was wachten, wachten en nog eens wachten. En als bijna iedereen weg is mogen wij naar onze RV en raad eens………. Het is een grote!! Geen bus, maar wel een 28 feeter zo’n 8,60 meter.Dus Ed helemaal blij ?

Effe Tommie installeren en dan opweg naar de eerste stop, de Walmart. Omdat we vrij laat weg zijn en toch vandaag een paar kilometers willen maken kopen we alleen het hoognodige. Rond 6 uur komen we aan in het Prophetstown State Park, dat uitgestorven blijkt te zijn. Zelfs het sanitair gebouw blijkt gesloten. Nou ja stroom hebben we wel dus een dagje niet douchen overleven we ook wel.

Verder alles uitpakken, je koffers maar ook alle inventaris want alles is nieuw en nog verpakt, en een plekje geven.

Deze RV zit toch weer heel anders in elkaar dus weer effe bedenken wat handig is. Morgen gaan we even wat kilometers maken. De temperatuur vandaag was prima dus houden zo.