eens-opreis.reismee.nl

Hot Springs naar McGee Creek SP

We verlaten Leisure Landing RV Park, inderdaad een super schoon en rustige overnachtingsplek. De route gaat over de Talimena Scenic Drive naar het Talimena State Park waar we willen overnachten. Een niet zo lange rit vandaag.

De Scenic Drive is aardig, maar niet echt spectaculair. Dit zal mede ook komen door het weer want het is behoorlijk bewolkt en aan vergezichten heb je dan niet zo veel. Wel zijn we tijdens onze rit weer een staatsgrens gepasseerd. We begonnen in Arkansas zijn we nu in Oklahoma aangekomen , beide staten hadden wij nog nooit bezocht, net als Missouri ( de dag van de Meramec grotten) Dus 3 nieuwe staten om af te strepen, ik moet eens gaan kijken waar we nog naar toe moeten?

Na een aantal fotostops besluiten we om niet in Talimena te blijven maar een stuk verder te rijden.

Je gaat dan een beetje googlen en zoekt dan iets waarvan je denkt….. dit is misschien wel iets. Dat was is dit geval het McGee Creek State Park. Volgens de website waren wel zeker 3 andere plekken bezet dus we waren niet alleen ?

De extra kilometers werden beloond met een prachtige plek aan het water en ook nog eens een zonnetje met een temp van 22 graden. Heerlijk !